breadcrumbs_revolution_theme

Гарантійні зобов'язання

Вся продукція, придбана у нас, має гарантію на експлуатацію, винятком є ​​батарейки та інтегровані в пристрої батарейки, крім випадку повернення елементу живлення в заводській упаковці. Випадок якщо пристрій не працює з того що не працює батарейка, не є гарантійним.  Умови гарантії діють згідно з правилами роботи продавця і не суперечать вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам.

Терміни та порядок надання гарантії:

Гарантійний термін товару становить від 1 до 3 місяців , в залежності від моделі товару, з дня отримання замовлення для всіх замовлень з 22.08.2023 через кошик магазину.

Обов'язковою умовою обміну по гарантії є наявність фабричної упаковки (якщо вона є), гарантійних наклейок, захисних плівок і повній комплектності вироби. Запчастини зі слідами пайки, пошкоджень, тріщин і подряпин - також втрачають гарантію.

Гарантія на товар не надається в наступних випадках:

недотримання умов експлуатації

недотримання технічних умов експлуатації

пошкодження товару з вини покупця

використання товарів не за призначенням

Повернення товару та обмін

Повернення справного товару

Згідно Закону «Про захист прав споживача» покупець може відмовитися від придбаного товару протягом 14 днів, але за умови збереження товару в незмінному вигляді і при наявності всіх ярликів і пломб. У цьому випадку повернення товару продавцю здійснюється за рахунок покупця, навіть, якщо товар був пошкоджений при транспортировці або не працює. Повернення грошових коштів здійснюється після отримання та перевірки цілісності товару продавцем в продовж 3-х робочих днів з моменту отримання товару.

Повернення товару назад в магазин сплачує покупець.

Повернення несправного товару

Доставку товару, який відправляє магазин за гарантійним випадком, оплачує покупець. Перед поверненням товару прохання упевнитися, що він дійсно несправний. Повернення несправного товару назад в магазин сплачує покупець. Повернення товару покупцеві з магазину - сплачує покупець. Для уточнення умов повернення напишіть нам лист, в якому коротко викласти суть проблеми і уточніть свій мобільний телефон. Після підтвердження несправності товару, здійснюється заміна, ремонт або повернення грошових коштів. Повернення відбувається за адресою Укрпошти Одеса 65122 та Нової Пошти м. Одеса №73 на телефон 0679182460 . Прізвище та ім'я згідно того, що вказана на посилці отриманого товару.